Kedai Maya - Wajib Klik

Monday, February 21, 2011

Semakan Permohonan ke Program Matrikulasi KPM Sesi 2011/2012

Selain keputusan STPM, diumumkan hari ini 21 Februari 2011, hari ini juga merupakan hari pertama untuk para pelajar SPM 2010 yang telah membuat permohonan untuk mengikuti Program Matrikulasi KPM 2011/2012 membuat semakan dan mengemas kini permohonan secara dalam talian. Sila buat semakan dan kemas kini di SINI

Semak cepat kerana talian ini hanya dibuka sehingga 6 mac 2011 sahaja. Hmm... perlukah menyemak? Jawapannya... perlu sangat. Manalah tau ada di kalangan anda yang memohon tiada tersenarai. Itu tandanya nama anda telah tercicir. Oleh itu anda hendaklah menghubungi Bahagian Matrikulasi KPM dengan segera untuk tindakan lanjut. Selain itu manalah tau nak tukar alamat ka... nak tukar kursus, ejaan nama salah dan sebagainya.

Walau bagaimanapun untuk yang baru berhajat nak memohon... dah tak bolehlah. Tarikh tutup permohonan dah tutup bulan Oktober 2010 lagi dik...!
Hmmm sehingga 6 Mac je boleh semak? Patutlah ramai yang meramal keputusan SPM 2010 akan keluar pada 7 Mac.... Ada juga kata SPM akan keluar pada 28 Februari. Sebab biasanya SPM keluar seminggu selepas STPM keluar.

Hmmm... macam-macamlah spekulasi dan teka-teki. Mungkin semua dah tak sabar nak tunggu kan? Apa-apapun tunggu sajalah ya...! Sebab sehingga kini belum ada tarikh yang betul-betul rasmi tentang bila  keputusan SPM 2010 akan diumumkan. Selamat menunggu....!


2 comments:

Unknown said...

asalam..syukran dpt maklumat..adalah sangat perlu layari internet kerana kepentingan anak2 ni..tq

TcRaiN said...

Alhamdulillah Cikgu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...