Kedai Maya - Wajib Klik

Monday, September 6, 2010

Blog... Bye bye yer.. Uhuksss... sedihnya nak berenti blogging...!!!

Tcr Ain akan bercuti daripada blogging... eheeee....  buat sementara waktu je lah!. Tcr Ain akan pergi ke tempat yang nun tiada internet..... Uhukkkksss.....! Boring tak?? Uhukkkssss.... sedihnya meninggalkan Ramadhan. Bagi yang berpuasa penuh pasti impaknya lebih meriah semeriah-meriahnya.....!!! Yang tak posa tanpa sebab tu... hu hu huuuuu malu.... nak raya kan??? 

Sempena hari kemenangan yang tidak lama lagi akan menjelan, Tcr Ain ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin buat seluruh keluarga, sedara mara yang jauh mahupun yang dekat, rakan-rakan sekerja di SM SFX, dan seluruh rakyat Malaysia. 

Semoga selamat dalam perjalanan balik kampung dan balik semula ke tempat kerja (rumah). Elakkan kemalangan, "Anda Mampu Mengubahnya....!!!" Percayalah!!!...

Mohon maaf andai ada silap dan salahku, terlepas kata, terlanjur umpat, tergelincir perbuatan... harap maafkan. Tcr Ain pun maafkan semua salah silap kalian.... Halalkan yang termakan dan terminum... begitu juga bagi pihak Tcr Ain.

InsyaAllah... kalau diizinkanNya, adalah jemputan rumah terbuka tu nanti... tarikhnya sudah ada dalam kepala... cuma belum berani nak confirm lah... mungkin sekitar 14 atau 15 Syawal lah... gitu...! 

Untuk itu, terimalah lagu kat bawah ni... lagu kegemaran Tcr Ain sejak kecil. Huuuhhh... nostalgianyerr....
video
Lagu Raya 1 : Cenderawasih, Bersama Di Hari Raya
(suka sangat lagu ni kerana melambangkan 1Malaysia..!!! bukan baru sebenarnya kan?)

video
Lagu Raya 2 : Selamat Hari Raya, Fazidah Joned



5 comments:

KIDbrush® said...

berenti ke brehat cikgu? Slmt Hari raya Aidilfitri.

~meh hambik kad raya kat blog haku meh

Tcr Ain said...

Sjer jer... buat tajuk ngada ngada... Apa kada raya??? Nak....!

The Blogger (63672674) [meoramri] said...

Selamat Hari Raya! Maaf zahir dan batin.

Tcr Ain said...

Maaf zahir dan batin... kalau video tu tak boleh nak pasang... nyanyi je lah... Aidilfitri... hari bahgia... hari yang mulia... Mohon maaf bersama dipinta selamat... selamat hari raya....

Anonymous said...

ha, I am going to try out my thought, your post get me some good ideas, it's really awesome, thanks.

- Norman

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...