Kedai Maya - Wajib Klik

Monday, July 5, 2010

Entah napa hati banyaaakkkk risau!

Hari ini Tcr Ain nak pergi kursus di KK. Asal nak berjalan naik teksi / bas  atau apa-apa saja kenderaan orang lain, hati mesti risau. Macam-macam yang Tcr Ain terbyangkan. Hissshhh.... semoga Allah menyelamatkan perjalananku pergi dan balik.

Lagi satu risauuuuu sangat... sebab nanti Tcr Ain akan rindu dengan anak-anak. Dah memang tugas Tcr Ain uruskan hal anak-anak yang bersekolah. Lebih-lebih lagi yang kecik tu... Asyik tanya..."kalau Mama pergi kusrsus, nanti Baby tidur dengan siapa?", "Nanti siapa yang ambil Baby balik sekolah", Nanti siapa yang akan buatkan bekal baby untuk ke sekolah..."? Hisshhhh.... risaunya.....! 

Huh...! perasaan yang tak best langsung! Tak sabar pula habis kursus. Dah lah tengah demam selsema ni... adoooo!

Semoga semuanya berjalan lancar, dan dalam lindungan Allah. Semoga bertemu lagi di hari Rabu, dan kembali ke rutin harian. Amin.

4 comments:

The Blogger (63672674) [meoramri] said...

Tabah hati.....
NANG ME

KIDbrush® said...

besa la tuh sistah, sedangkan lidah lagi tergigit inikan anak didukung.. mende haku cakap neh hah?? moga slmt kembali


KiD ;p haku budak baru belajar, cempedak haku x suka jolok haku makan je har har

Gee said...

hehee...jan ko susa2 ati sana...krsus ja ko berabis sna bek2..kelas ko sa masuk besuk...ohohoo

Tcr Ain said...

saya sudah sampai rumah lah kawan.... he he he... Risau tidaj berasas... saya ni. tengkiu atas komen-komen yang kiyuuuttt ni. muahhhh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...