Kedai Maya - Wajib Klik

Tuesday, August 24, 2010

Yahudi zionist tidak layak digelar ISRAEL.


Tahukah anda bahawa Israel merupakan bahasa Ibrani, iaitu bahasa yang masih digunakan oleh yahudi  zionist sehingga hari ini. Apa maksud Israel? Perkataan Isra bermaksud tentera atau hamba. El pula bermaksud Allah. Jadi... Israel bermaksud 'Hamba Allah' atau 'Tentera Allah'.   Gelaran Israel telah diberi kepada Nabi Yaakub a.s., cucu kepada Nabi Ibrahim a.s. kerana baginda seorang yang diberkati Allah. Soalnya... layakkah penceroboh bumi Palestine ini digelar hamba Allah ataupun tentera Allah???

Sudah tentu tidak sama sekali...  Mereka adalah golongan yang engkar dan tamak! Penceroboh! Makhluk tak tau malu dan tidak berperikemanusiaan... Mereka ingat mereka siapa? Mereka juga manusia sama seperti orang Palestine. Tetapi mereka memperlakukan manusia lain seolah-olah akhirat itu tidak wujud. Kanak-kanak menjadi yatim piatu, wanita menjadi balu... mereka kehilangan segala-galanya. Syahidlah... setiap orang Palestine yang gugur kerana menentang Yahudi. Laknatlah setiap Yahudi yang menganggap diri mereka sangat berkuasa....! Suatu hari nanti mereka akan menyesali setiap perbuatan keji mereka... tidak di dunia, di akhirat pasti! Allah tidak akan pernah memungkiri janjinya.

4 comments:

nurmisnan said...

salam subhanAllah..
Memang manusia ini tidak ada rasa malu mengaku ISRAEL
kononnya tidak percaya Islam
tapi tak malu guna nama ISRAEL seperti
maksud tentera Allah

Tggulah azab yg Allah turunkan pada kau wahai Rejim zionis

The Blogger (63672674) said...

Agree wholeheartedly.

Supporting your blog!

Pencinta Ilmu said...

Oleh itu, mulai sekarang hingga bila2 janganlah lagi kita menggelar Yahudi itu Israel. Israel adalah gelaran untuk Nabi Yaakob A.S.

KIDbrush® said...

dan bermaksud malaikat kematian...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...