Kedai Maya - Wajib Klik

Thursday, June 16, 2011

Tak ada kerja... Meh cari kerja... Ada banyak kerja kosong kat sini...


Rupanya ada jer kerja kosong kat dalam Malaysia ni... Kita jer yang tak cari. Nah ini tempatnya kalau nak cari kerja...
  
Tapi kalau dah susah juga nak dapat kerja tu... tak payah risau... Berniaga sajalah... lagi senang hati. Kita bos kitalah kuli. Tak payah ikut peraturan yang orang lain buat. Kita bebassss....!!! Nak kerja mula jam berapa... lantaklah... nak balik jam berapa pun lantaklah ko...! Napa... tak ada modal pula??? Alaaa... itu cuma alasan jer tu... mulalah dari kecil-kecilan... baru perbesar sikt demi sedikit. MANA ADA JALAN PINTAS UNTUK BERJAYA!!! Buatlah bisnes dalam bidang yang kita minat...

1 comment:

etuza said...

Hehe sokong..9 / 10 keuntungan adalah dari bidang perniagaan. Dah kerja masih pula buat kerja sampingan..hehe..adui, apapun semua punya peluang tuk berjaya jika ada usaha dan tak putus asa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...