Kedai Maya - Wajib Klik

Monday, May 18, 2009

Ni ha.... Nak Sokong kempen Boikot Blog Azawang Aleee

Setuju sangat dengan yang dorang buat kat blog ni... Klik --> http://ohartis.com/kempen-boikot-blog-azwan-ali-flag-already/

Jom Tolong... he he he
Meh aku paste kat sini artikel oleh Gadis Lonely. Janganlah malas baca lak...

Kempen Boikot Blog Azwan Ali. Flag Already!
Artikel ini telah menerima bacaan sebanyak 4,636 views | Hantar ke Twitter! |

May 16, 2009 oleh Gadis Lonely?
Di dalam kategori Bermasalah, Panazzz, Selebriti, Tempatan


Kalau orang kata, kenapa perlu benci dengan Azwan Ali? Kalau orang kata Kenapa perlu boikot blog dia? So mari kita jawab dengan “ada aku kisah?!!”. Tagline Azwan Ali yang bakal memakan diri sendiri.

Blog Azwan Ali dilihat sebuah blog melayu yang sangat kotor. Mengotorkan dunia blogging Melayu yang semakin pesat membangun. Setiap entri kalau tidak terisi dengan artikel-artikel kotor dan mencarut, itu bukan blog Azwan Ali namanya. Tidak dinafikan, blog Azwan Ali adalah blog melayu paling kotor pernah wujud di atas muka bumi.

Tak perlu dipertikaikan mengenai cara penulisan bapok Azwan Ali yang penuh dengan caps lock dan ayat-ayat pondan, kerana bila dipertikaikan, anda akan menerima jawapan “ada ku kisah ke hanjing?!!” dari Azwan Ali.

Azwan Ali dilihat selalu mengutuk TV3 dan rancangan Jangan Tidur Lagi. Ianya dilihat tak lain tak bukan hanya sifat dengki semata-mata. Maklumlah, TV3 pun tak ingin nak amik dia lagi. Masih nak mengaku anda laku ke Azwan Ali? Setiap ayat dalam blog kalau tak membangga diri, bukan Azwan Ali namanya.

Azwan Ali bangga blog’nya kononnya dilayari berbillion-billion manusia setiap hari. Tapi lihat komen di blog’nya, semuanya kurang dari 10. Kerana apa? Rasanya 90% dari komen telah di’delete oleh Azwan Ali kerana komen tersebut hanya mengandungi ayat yang tidak senang dibacanya. Komen yang tinggal, hanya komen dari bapok-bapok yang kononnya memberi sokongan padu kepada Azwan. Entah-entah tu pun dia yang komen guna nama orang lain.

Pernah saya membaca artikel di blog’nya tanpa segan silu mengaku yang suami’nya sedang tidur? Ah sah! anda memang Gay Azwan Ali.

Kesimpulannya, anda semua boleh fikirkan sendiri secara rasional kenapa blog Azwan Ali ni harus diboikot.

1. Klik di Sini >> SINI!!

2. Tick “Hate or violence”.. klik continue….

3. Continue lagi…

4. dan SUBMIT!!!

Ya! Anda memang wira bangsa!! Tahniah!!

P/s: Keji gila jika di awal entri anda memaki hamun orang dengan ayat-ayat caci-maki, kemudian diakhiri dengan ayat memuja Tuhan.. Itulah Azwan Ali

1 comment:

Anonymous said...

In my opinion, it is a false way.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...