Kedai Maya - Wajib Klik

Saturday, March 27, 2010

Project Alpha Season 2

Saya mendaftar Nuffnang ni dari bulan Mac 2009 kot... Tak berapa nak ingat. Tapi masa tu saya tak dapat nak letak ad dalam blog saya. Macam ada error lah... Lepas tu, bulan Mac 2010 (baru sangat lagi) cuba letak sekali lagi... akhirnya baru dapat. Kemudian ada dengar pula tentang Projek Alfa. Mula-mula tu blurr sangat tak tau benda....!

Sekarang ni ada faham sikit lah... Ni sedang try nak ikut. Cuba jer... apa salahnya.

Rupanya, Project Alpha ni dah masuk musim ke-2, dan akan berlangsung pada 19 April 2010. Dalam pada itu, ada pertandingan Instant Cash Blogging! Setiap minggu, pihak Projrct Alpha akan memberikan sebuah topik kepada blogger di halaman http://projectalpha.com.my/instant-cash-bloggin untuk dituliskan di dalam blog masing-masing.

Jika artikel blogger berkenaan merupakan antara 100 artikel pertama yang memenuhi syarat kriteria yang dinyatakan, maka blogger berkenaan berpeluang mendapat RM20 yang akan dikredit masuk ke dalam akaun Nuffnang. Senang jer kan...?


Penaja Project Alpha Season 2 ialah... Adidas Action 3. Baru semalam keluar dalam Diari Akademi Fantasia..., satu rancangan realiti nombor satu di Malaysia. Adidas Action 3 turut jadi penaja, dengan memberi buah tangan berupa penyembur penentang peluh, dengan "Triple Action". Jadi tak der lah budak2 AF8 ni rimas dengan peluh walaupun terpaksa berlatih macam-macam... menari, menyanyi... melompat sana... melompat sini... sebab dah pakai penyembur ni. Klik gambar yer..



Project Alpha dibawa khas kepada anda oleh Adidas Action 3, dan disokong oleh P1 dan MAS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...