Kedai Maya - Wajib Klik

Friday, November 26, 2010

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan 2011 - (Belum kerja lagi... dah nak minta gaji?)

Berikut ialah tarikh-tarikh pembayaran gaji bulanan bagi tahun 2011 dan ianya ditetapkan berdasarkan Arahan Perbendaharaan 105 dan Surat Pekeliling Perbendaharaan Bil. 6 Tahun 2004 bertajuk Pindaan Arahan Perbendaharaan 105 Mengenai Tarikh Membayar Gaji.

JADUAL PEMBAYARAN GAJI BULANAN BAGI TAHUN 2011
Klik gambar untuk paparan besar. Errr... kalu korang rasa nak copy boleh jer... tapi bagilah salam dulu kat tuan rumahnyer... ngeeeee...
Rata-rata tarikh pembayaran gaji ialah pada 20hb ke atas, kecuali bulan Disember. Hari pembayaran gaji yang paling kerap ialah hari Khamis. Hari Rabu sekali.... hari Isnis sekali... (he he he... silap taip dan malas nak ubah dah yang tu. Korang fahamkan sediri je lah yer... )

8 comments:

Shahazrin said...

bagus entri nie.. print leh?

Tcr Ain said...

Boleh silakan print...

etuza said...

salam..
alamak..moga selamat semua panjang umur mmurah rezeki...kita merasailah tu ya..tq sharing info..teruskan ya trc ain berkarya berinfo..

etuza said...

hehe saya pun mak print ni ya..tq

Tcr Ain said...

Ok bah bos... kalu tau teknik, copy ja. Terima kasih... kerana sudi menghulur salam pada sia di sini kio..

ღ♥ H A J I R A ♥ღ said...

salam tuan rumah...

mintak izin copy image ye...

I'll put direct link :)

mekaceh

Tcr Ain said...

Hello HAJIRA... Copy jer... Dah minta izin tu Tcrain Izinkan jer..

jl_wind said...

Thanks gojes! Keep up the good work! ^^D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...