Kedai Maya - Wajib Klik

Saturday, November 27, 2010

Pintu Kereta yang belum pernah kujumpa... (tiada ni di Keningau)

Rupa-rupanya, pintu kereta macam ni dah dicipta sejak tahun 2007 lagi... Laaaa.... Tcr Ain yang ketinggalan zaman rupanya... Ha ha ha...

Kebaikan:
1. Jimat ruang... katalah parking sempit, pintu kereta masih boleh dimasuki dengan mudah
2. Jimat masa dan tenaga kerana dua tempat duduk buka sekali jer...
3. Kelihatan moden dan canggih
4. Lain daripada yang lain

Kekurangan (kot lah,..)
1. Lambat sikit nak tutup... katalah dikejar penjahat, pinti akan terbuka seluas-luasnya, depan dan belakang... sempat lagi penjahat nak join masuk sekali
2. Penjahat ingat kita orang kaya... trus dia tergoda untuk menyamun...
3. Kalau kita bawa budak kat belakang... kita yang nak keluar, nanti yang dorang tak perlu nak keluar pun akan menyibuk nak keluar sama...

Ngeeee... Kotlah

video

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...